tisdag 29 mars 2016

Mardrömmar

Natten var inte nådig mot mig inatt.
Jag har egentligen aldrig haft svårt att sova, vissa perioder har det väl gått sämre.
Men inatt...
Måste ha varit värsta natten som jag kan minnas på bra länge.
Allt i sängen låg bara som ett harvelkors. vaknade flera gånger kallsvettig.
När jag vaknade sista gången 04.20 så kunde jag inte somna om, jag låg vaken minst en timme minns jag. fustrationen blev väldigt märkbar.
Man försöka sortera bort tankarna och inte tänka på det man just drömt om och var drömmen beror på.
Men man upptäcker sig själv att nu är jag här igen.

Jag saknade nästan att mamma skulle komma och "slå mig med gummiklubban" om jag inte somna.
När jag sover, det är då man brukar få frid. Att man ska få slippa det man går runt och tänker på på dagarna. Jag känner hur matt jag är nu när jag inte har fått vila från det inatt.


/S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar